چطور از تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش درآمد خود بهره ببریم؟2023-06-07
تبلیغات پولی: راهی سریع و مؤثر برای رشد کسبوکار یکتانت
در ازای خرید تبلیغات بلند مدت تخفیف های خوبی را قرار دهید تا درآمد بیشتری از این طریق کسب کنید. اگر پیج اینستاگرام شما فالوورهای زیادی دارد و در حوزه خاصی فعال است، میتوانید آن را به افراد یا کسبوکارهایی که بهدنبال افزایش فالوور هستند، بفروشید. مزیت استفاده از این روش در این است که شما خودتان بهطور مستقیم با شرکتها و برندها همکاری میکنید و لازم نیست که برای دریافت هزینه تبلیغات از این شرکتها به پلتفرم اینستاگرام متکی باشید.
این ایده، یکی از ساده و کم هزینهترینهای ایده کسب و کار است که میتوانید در اینستاگرام آن را پیاده سازی کنید. شاید بعضیها فکر کنند برای کسب درآمد از اینستاگرام، باید مثلا مدل، ادیتور فتوشاپ، عکاس و … استخدام کرد تا بتوان یک محصول را در اینستاگرام پست کرد. با وجود همه این حرفها آیا هر کسی میتواند هر چیزی به هر شکلی و به هر مخاطبی بفروشد؟ جواب مسلما منفی است.
این تجربه ساده نشان میدهد که چقدر خرید و فروش در اینستاگرام بین مردم جاافتادهست! فرقی هم نمیکند که در چه سنی هستید یا دنبال چه چیزی میگردید، با یک سرچ ساده میتوانید هر خدمت یا محصولی را پیدا کنید. برای کمک به کسب درآمد بیشتر آنلاین، می توانید از اینستاگرام به صورت غیرمستقیم برای هدایت ترافیک به وب سایت یا نصب اپلیکیشن خود استفاده کنید.
این دو راهکار در عین عدم نیاز به سرمایه زیاد، درآمد بالایی هم نصیبتان میکنند. به این نکته توجه کنید که بدون باور به آن برند، و صرفا برای کسب درآمد تبلیغ نکنید.به علاوه، تعداد زیاد پستهای حمایت شده یا غیرمرتبط میتواند مخاطبهای شما را منصرف کرده و اعتماد به برند از بین رود. برای مثال، اگر بر اساس بازدید از رستورانهای فستفود و نوشتن نقد غذاهای چرب، فالوورهایی ایجاد کردهاید، همکاری با یک برند کاهش وزن معقول به نظر نمیرسد.
همچنین، امکانات متنوعی برای افزودن متن، تصاویر و جلوههای ویژه به طراحی ها وجود دارد که نتیجه نهایی را حرفه ای و جذاب میسازد. با توجه به اینکه اینستاگرام یک فضای مناسب برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است، کاربران برای کسب درآمد از اینستاگرام میتوانند به راحتی عکس و فیلم محصول و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است؛ بنابراین تولید محتوا شما باید به شکلی باشد که برای کاربر در عین حال که جذاب است مفید نیز باشد. اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست میآورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارتهای بازاریابی و مهارتهای لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.
طراحی بنر تبلیغاتی نیز میتواند تأثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان داشته باشد. برای موفقیت در این روند، باید به بهبود مستمر حساب کاربری خود و پیشرفت در استراتژیهای بازاریابی اهمیت دهید. همچنین، رعایت قوانین و مقررات مربوط به فروش آنلاین و بهبود تجربه مشتری نیز ضروری است.
انتخاب بهترین دوره آموزش اینستاگرام، سرمایهگذاری در آینده دیجیتال شماست. روش دیگری از استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه، تبلیغات است. در این روش، شما پستها و استوریهای شرکتها و برندها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خدمات و محصولات آنها را تبلیغ میکنید. افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسرها، از طریق تبلیغات در اینستاگرام، درآمد قابل توجهی کسب میکنند.
برای رسیدن به درآمد در اینستاگرام باید فعالیت منظم و هدفمندی داشته باشید. در وهله اول باید موضوع مشخصی را برای فعالیت انتخاب کرده و تمامی استراتژیهای خود را مرتبط با این موضوع تعیین کنید. با شناخت جامعه هدف خود میتوانید علایق و ترجیحات آنها را شناسایی کرده و به تولید محتوای خود جهت مشخصی بدهید. تولید محتوا با توجه به علایق و ترجیحات مخاطبان به افزایش تعامل مخاطبان با پیج شما کمک زیادی میکند. ما در این مقاله درباره راههای کسب درآمد از اینستاگرام و مزایای این شیوه درآمدزایی صحبت کردیم. اما در پایان ذکر این نکته را مهم میدانیم که برای موفقیت در این بستر باید خلاق باشید.
مـیهـن درآمـد یک سامانه آموزش کسب و کار اینترنتی برای شما عزیزان است. ما در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به امروز به لطف خداوند متعال رضایت کاربران زیادی را در این حوزه جلب کرده ایم و این افتخار به سبب اعتماد شما کاربران عزیز می باشد. پس تلاش میکنیم تا اعتماد شما را به بزرگترین دارایی خودمان تبدیل کنیم. برندینگ باعث افزایش فروش و درآمد بالاتر میشود و همچنین اعتبار شما را نزد مشتریان بالا میبرد.
برندسازی حرفه ای کسب و کار
برنامههای همکاری در فروش به کاربران اجازه میدهد تا با فروش محصولات دیگران، بهازای هر فروش از طریق لینک اختصاصی خود کمیسیون دریافت کنند. اسپانسرشیپ یکی از رایجترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام توسط اینفلوئنسرها است. شما میتوانید برای پروژه یا محتوای خاص خودتان کمپینهای جمعآوری کمک راه اندازی کنید. مثلا در پستها و استوریها درباره کمپین توضیح دهید، لایو دونیشن برگزار کنید یا حتی یک لینک در بیو پیجتان قرار بدهید و از فالوورها بخواهید با رفتن به لینک، کمپین شما را حمایت مالی کنند.
استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده میشوند. اما یکی از دلایلی که این نوع تبلیغ را محبوبتر کرده، امکان قرار دادن لینک وبسایت یا دیگر لینکها در استوری است. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کردهایم.
- {
- حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. |}
- پس تا جایی که میتوانید از راه های مختلف کسب و کار خود را شفاف سازی کنید. {
- یکی دیگر از امکانات اینستاگرام که کاربران میتوانند با استفاده از آن به درآمد برسند، خرید اشتراک است. |}
- به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از اینستاگرام افتاده اند. {
- پس از مدتی که موفق به جذب مخاطبان زیادی شده و اعتماد آنها را جلب کردید، زمان درآمدزایی است. |}
- در این روش، صاحبان پیجها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانتهای دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق رباتها اقدام میکنند.
فالو کردن پیجتان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … میتوانند به عنوان دعوت به اقدام باشند. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر میکنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود.
مطمئناً مدل کسب و کار خیلی از برندها و افراد به این گونه است که محصولات خود را به صورت کالکشنی و یا فصلی ارائه میکنند. مثلا خیلیها در اینستاگرام لباس میفروشند و خب طبیعتا لباسها باید متناسب با فصل باشند. می توانید از مقاله پرفروش ترین محصولات اینستاگرامی برای افزایش دانش خود در این زمینه استفاده کنید. برای اینکه بتوانید با کمک این شبکه اجتماعی فوقالعاده به درآمد برسید، قبل از هر چیزی باید با بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید و راههای رسیدن به درآمد از این ایدهها را آموزش ببینید. امروزه شما میتوانید با مشاغل مختلف گفتمان داشته باشید و از طریق مشارکت در فروش، به درآمد برسید.
همزمان، رشد اکانت اینستاگرام نیز میتواند فرصتهای درآمدزایی جدیدی را از طریق همکاری با برندها و فروش محصولات ایجاد کند. در این صورت میتوانید از طریق انتشار عکسهای حرفهای و زیبا در اینستاگرام مخاطبان را به سمت وبسایت خود هدایت کنید که در آن به ارائه خدمات آموزشی عکاسی یا فروش عکسهای استوک میپردازید. فروش محصولات آموزشی در اینستاگرام با امکانات گسترده و تعداد بالای کاربران این پلتفرم، یک فرصت مهم برای کسب درآمد است. یکی از مزایای برجسته این رویکرد امکان استفاده از محتوای چندرسانهای برای جلب توجه و ارتباط نزدیک با مخاطبان است. ویدئوها، پادکستها، و تصاویر آموزشی میتوانند تجربه یادگیری را تحول بخش کنند. اخیرا با شیوه جدیدی از تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه هستیم.
البته برای اینکه بتوانید تبلیغات مؤثرتری را داشته باشید، میتوانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. آخرین اخبار فناوری، شبکه های اجتماعی و موارد عمومی را در این بخش بخوانید. شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید.
همچنین میتوانید کدهای تبلیغاتی را در کپشنهای پست به اشتراک بگذارید تا فرصتهای بیشتری برای جذب مشتری ایجاد کنید. برندها برای تبلیغ محتوای حمایتشده در استوریها، پستها و ریلهای اینستاگرام به اینفلوئنسرها هزینه پرداخت میکنند. برندها اغلب نمیتوانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک میگذارد، تکرار کنند. در عوض، آنها با مشارکت با حسابهایی که در اینستاگرام تأیید شدهاند و مخاطبانی دارند که با مشتری هدفشان همپوشانی دارند، از این تاثیر سود میبرند.
شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت...
به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از اینستاگرام افتاده اند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه. ما در اینجا به شما روش های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه و اینکه از کجا شروع کنید تا موفق شوید را خواهیم گفت و در ادامه از هشت روش اثبات شده برای موفقیت در این راه برای شما صحبت خواهیم کرد. برای موفقیت در این زمینه، باید مهارتهای متنوعی را در خود پرورش دهید.
میتوانید با برندها و شرکتهای مختلف همکاری کنید و محصولاتشان را در پیجتان معرفی کنید. هر وقت کسی از طریق شما خرید کند، درصدی از فروش به عنوان کمیسیون به حساب شما واریز میشود! به این سبک از درآمدزایی، افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش میگویند. اگر کسب و کاری در اینستاگرام راهاندازی کردید توصیه میکنیم سراغ خرید لایک، فالوور و ویو در اینستاگرام نروید. استفاده از روشهای تقلبی که ممکن است به مخاطبان خدشه وارد کند، توصیه نمیشود.
برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. مهمترین نکته این است که نه تنها مسیرهای درآمدزایی که برای شما مناسب است را پیدا کنید، بلکه از ابزارهای مناسب نیز بهره ببرید.
این کار منجر به افزایش اعتبار کسب و کار شما در دید مخاطبان شده و در طولانیمدت درآمد بیشتری برایتان به همراه دارد. این شیوه مناسب افرادیست که سرمایهای برای شروع ندارند اما از مهارت بالایی در فروش و معاملهسازی برخوردار میباشند. در این روش شما مالک محصولی که میفروشید نیستید؛ بلکه محصول متعلق به بیزنس دیگری بوده و شما آن را در پیج خود پرزنت میکنید. محتوای جذاب باید باکیفیت بالا و متناسب با علایق مخاطبان باشد تا توجه افراد را جلب و آنها را به تعامل بیشتر تشویق کند. یا از طریق خود پیجتان میفروشید؛ یعنی محصول را در پیجتان میگذارید و از طریق دایرکت و تماس سفارش میگیرید، یا اینکه فالوورها را از طریق اینستاگرام به صفحه فروش محصول در سایت یا فروشگاه دعوت میکنید. بیتعارف بگوییم اگر مخاطبان به پیج شما اعتماد نکنند، امکان ندارد از شما خرید کنند.
روش برای کسب درآمد از اینستاگرام
مانند هر کسبوکاری، باید مطمئن شوید که بازاریابی اینستاگرام شما بهمنظور ایجاد ترافیک در حساب خود و به حداکثر رساندن شانس آن برای کسب درآمد از اینستاگرام است. همکاری با سایر افراد و اینفلوئنسر را در نظر بگیرید، که روشی محبوب برای دستیابی به مشتریان بالقوه در کانال رسانه های اجتماعی و جزء کلیدی همه استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. کمپانی اینستا گرام پیشنهاد میکند از تبلیغات اسپانسری برای افزایش شانس کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. زیرا این شیوه تبلیغاتی کاملا هدفمند بوده و به راحتی میتوان آن را مدیریت نمود.
قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمیگیرید. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساختهای لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. درست است که برای برخی از روشهای مانیتایزی که در بالا اشاره کردیم نیاز به تعداد فالوور زیادی دارید، اما برای شروع پولسازی تعداد فالووری که نیاز دارید از حد انتظار شما کمتر است. کاربران اینستاگرام میتوانند نشانها را در ارزشهای 99 سنت، 1.99 دلار و 4.99 دلار خریداری کنند تا از آثار سازنده حمایت کنند.
برای تولید محتوای جذاب، باید نیازها و علایق مخاطبان خود را بشناسید، از ابزارهای ویرایش عکس و فیلم استفاده کنید، داستانسرایی کنید و بهطور مداوم نوآوری داشته باشید. جریان به برندها امکان میدهد تا کمپینهای تبلیغاتی خود را بهصورت یکپارچه مدیریت کنند. از جمله این امکانات میتوان به تعیین بودجه، انتخاب نوع تبلیغات (پست، استوری)، نظارت بر عملکرد کمپین و دریافت گزارشهای دقیق اشاره کرد.
با قابلیتهایی مثل استوری و لایو میتوانید با فالوورهایتان تعامل کنید، سفارش بگیرید و حتی دورههای آموزشی برگزار کنید (که خودش یک روش درآمدزایی دیگر است، بعدا بیشتر راجع بهش حرف میزنیم!). قبل از این که موضوع اصلی را شروع کنیم، بیایید تا چند آمار جالب را با هم مرور کنیم، تا به اهمیت این مقاله پی ببرید! بیش از 80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال میکنند و خیلی از کسب و کارهای کوچک، رشد و موفقیتشان را مدیون حضور فعال در این پلتفرم هستند.
{شرایط استفاده از اشتراک اینستاگرام برای کسب درآمد
|}این روش درآمد از اینستاگرام که قابلیت انتشار پست را نیز در استوری دارد برای کسب درآمد بسیار مفید است. درآمد از اینستاگرام با تبلیغات به وسیله پست یکی دیگر از روشهای کسب درآمد میباشد. در این روش که مشتری میتواند به صورت ساعتی کسب و کار خود را تبلیغ کند.
یکی از امیدوارکنندهترین راههای کسب درآمد از اینستاگرام، تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، میکرو اینفلوئنسر یا نانو اینفلوئنسر است. به عنوان هر یک از این نوع اینفلوئنسرها، در ازای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای جذاب در درباره یک برند یا کسب و کار، هدایا یا پول دریافت خواهید کرد. اینها ممکن است به شکل پستهای دارای حامی مالی یا معرفی خاص که شما با یک استوری یا پست درباره یک نام تجاری یا محصول در حساب اینستاگرام خود آن را معرفی می کنید . ریلز ها همچنین اکنون می توانند برای تبلیغ محتوای حمایت شده یا شامل پیوندهایی به وب سایت و خدمات خود استفاده شوند. پردیس ای آی یک ابزار جهت ساخت پست اینستاگرام با هوش مصنوعی است که به کسب وکارها و تولیدکنندگان محتوا کمک میکند تا پست های جذاب و مؤثری برای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ایجاد کنند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، فرآیند تولید محتوا را ساده و سریع میکند و به کاربران امکان میدهد تا با حداقل تلاش، محتوای با کیفیتی تولید کنند.
این لینک