تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش شناخت برند2021-05-23

برندینگ در اینستاگرام؛چطور در اینستا برند موفقی داشته باشیم؟

برای مثال شما می‌توانید رویدادها، هدایا و تبلیغات متنوع با لینک‌های متمایز را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید. رسانه‌های اجتماعی نوع جدیدی از سلبریتی‌ها را به وجود آورده اند؛ آنهایی که به شهرت معروف هستند. این افراد با هزاران یا حتی میلیون ‌ا دنبال کننده وفادار، فرصت بزرگی را برای مشاغلی که به دنبال راهی برای بازاریابی معتبر محصولات یا خدمات خود هستند، فراهم می‌کنند.

انتخاب زمان مناسب برای ارسال تبلیغات به مخاطبان، می‌تواند باعث افزایش توجه آن‌ها به تبلیغات شما شود. بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیج‌های تخصصی است. این پیج‌ها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آن‌ها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیج‌های مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، این پلتفرم فرصتی منحصربه‌فرد برای برندها فراهم کرده تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در این مقاله، اصول و تکنیک‌های موثر تبلیغات در پیج اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد. تا به اینجای مقاله درمورد پتانسیل‌های اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارها صحبت کردیم و اکنون زمان آن فرا رسیده تا شما را با ۸ روش موثر و واقعی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند به بهترین و موثرترین شکل ممکن محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. همچنین شما با استفاده از این روش‌ها می‌توانید موفقیت خود را در بازار تضمین ‌کنید و خود را به فروش و درآمد بالایی برسانید.

ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، برخی کسب‌وکارها با محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغ محصولات خود مواجه می‌شوند، به‌ویژه در زمینه محصولاتی که نیاز به تأیید از طرف اینستاگرام دارند (مثل داروها یا محصولات مربوط به سلامت). اینستاگرام ابزارهایی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که تبلیغات خود را به صورت تعامل‌گرا و جذاب‌تری طراحی کنید.

برای افزایش دیده شدن خود در اینستاگرام، به تولید محتوای بیشتری بپردازید. پست گذاشتن حداقل یک بار در روز، بهترین راه برای جذب توجه در این پلتفرم است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی است.

مزایای استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی کسب‌وکارها

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام به شما امکان می‌دهند تا عملکرد تبلیغات خود را بررسی کنید. معیارهایی مانند نرخ تعامل (Engagement Rate)، تعداد بازدیدها (Impressions)، و نرخ تبدیل (Conversion Rate) به شما در بهبود کمپین‌های آینده کمک می‌کند. دومین روش، همکاری با برندهایی است که در همان حوزه تخصصی شما فعالیت دارند. این همکاری می‌تواند با تبادل پست‌ها و اشتراک‌گذاری محتواهای همدیگر انجام شود و شماهم به تبلیغ پیج دیگران در اینستاگرام بپردازید. به هر حال، همکاری با برندها می‌تواند به افزایش شناخت و اعتبار شما در میان مخاطبان کمک کند.

با تسلط بر استراتژی های تبلیغاتی این پلتفرم، به راحتی برند خود را معرفی و مشتریان جدیدی را جذب کنید. همچنین، با بهره گیری از تجربیات موفق دیگران و استفاده از تکنیک های تبلیغات ثروت ساز، به نتایج قابل توجهی خواهید رسید. شهرها می‌توانند با استفاده از ابزارهای تحلیلی موجود در رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی خود را به‌گونه‌ای طراحی کنند که بیشترین تأثیر را بر مخاطبان هدف داشته باشند. با داشتن اطلاعات دقیق درباره مخاطبان، می‌توان پیام‌های تبلیغاتی را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که با علایق و نیازهای خاص هر گروه همخوانی داشته باشد.

لازم است برای انجام درست این کار آن را به دست متخصصان بسپارید چرا که انجام آن به تخصص و هنر نیاز دارد. فقط باید به یاد داشته باشید که همیشه کیفیت و طرح و ترکیب رنگی برند در ذهن مشتری را حفظ کنید. استفاده از عکس‌ها و مطالبی که حس نوستالژی و دلتنگی را در طرف‌داران شما برانگیزد، می‌تواند به جذب و توجه بیشتری از آن‌ها منجر شود.

چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد. فروش و سرنخ ها از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل ردیابی هستند، بنابراین شما می توانید ROI واضحی را مشاهده کنید. هر بازاریابی می‌خواهد از تمام مزایای اینستاگرام برای تجارت خود بهره‌مند شود. در اینجا مقاله‌ای با کمک منابع معتبر گردآوری کنیم تا راهنمای شما برای برندینگ در اینستاگرام باشد. برای آنکه آوازه و نام کسب‌وکارتان در ذهن مردم بماند، راه طولانی در پیش دارید؛ ولی ناامید نشوید و خودتان را به‌روز نگه‌دارید.

امروزه بیش از ۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند؛ رقمی که از سال ۲۰۰۵ تاکنون ۴۲۷ درصد رشد داشته؛ عددی که واقعا حیرت‌انگیز است! بدیهی است که  این روند صعودی متوقف نمی‌شود و اینترنت هر روز نقش پررنگ‌تری در زندگی مردم پیدا می‌کند. پس اگر هنوز تبلیغات دیجیتال را برای برندتان به‌کار نگرفته‌اید، باید بگوییم که متاسفانه از بسیاری از رقیب‌هایتان که در این فضا حضور دارند، عقب هستید. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگ‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینه‌های بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگی‌ها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

بیشترین تعداد هشتگی که می توانید برای هر پست یا مطلب در اینستاگرام اضافه کنید، 30 عدد است، اما شما باید تلاش و هدف خود را مبنی برآن بگذارید که کمتر از این مقدار از هشتگ برای هر پست خود استفاده کنید. سعی کنید برای هر پست بین 5 تا 10 هشتگ استفاده کنید، آنوقت خواهید دید که مطالب شما چقدر خوب اجرا می شوند. سپس ببینید چه تعداد مخاطب و دنبال­ کننده ­ی ( followers ) جدید به بازدید از صفحه ی اجتماعی شما آمده، و آیا به سطح تعامل مورد نظرتان از جانب مخاطبان رسیده­ اید یا خیر. مد نظر داشته باشید که در زمینه طراحی و عکس ­برداری مدیری با تجربه استخدام کنید. استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای برندینگ و برند سازی، بسیار مؤثر است.

اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری می‌کرد تا از این رقابت عقب نماند. برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانه‌ای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. به بیانی ساده‌تر، تبلیغات بخشی از دنیای بازاریابی را تشکیل می‌دهد که از طریق بسترهای مختلف بازاریابی همچون، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، سئو، تبلیغات محیطی و… دیده می‌شود. تبلیغات چاپی که سال‌هاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهی‌های روزنامه‌ای و مجلات می‌شود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان به‌عنوان یکی از رسانه‌های کلاسیک و مؤثر شناخته می‌شود. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود.

  • Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است.
  • تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگ‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر.
  • {
  • در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، به یک پلتفرم بسیار جذاب برای بازاریابان و کسب‌وکارها تبدیل  شده است.
  • |}{
  • همان طور که گفتیم اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده.
  • |}
  • با مطالعه این مقاله، شما با راهکارها، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی آشنا خواهید شد که به شما امکان می‌دهند برند خود را به طور موثر تبلیغ کنید، مشتریان جدید جذب کنید و درآمد قابل توجهی به دست آورید.
  • {
  • در ضمن فرصتی برای خریداری محصولات و بهره‌مندی از خدمات شما به وجود می‌آید.
  • |}

۴ نکتهٔ کلی و مهم را اینجا بررسی می‌کنیم؛ ولی پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقالهٔ «اصول برندینگ از نگاه دیوید آکر» را بعد از این مقاله مطالعه کنید. در این مقاله، از مفاهیم اولیه گرفته تا استراتژی‌های پیشرفته و نکات کلیدی برای جذب مشتریان وفادار را به زبانی ساده و کاربردی توضیح می‌دهیم. از امکانات اینستاگرام برای تعیین مدت زمان تبلیغات و همچنین کنترل هزینه‌ها بهره‌برداری کنید. این شامل تعیین مشخصات مخاطبان هدف مانند سن، جنسیت، محل زندگی، علایق و نیاز آنان است. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوعات و صنعت خود می‌تواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند.

هدف و مخاطب خود را تعیین کنید و سپس به تدوین یک استراتژی محتوایی برای تبلیغات در اینستاگرام بپردازید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا به یک فرد یا شرکت متخصص بسپارید. همچنین، استفاده از هشتگ‌های مختلف در اینستاگرام، به برند شما کمک می‌کند تا دسترسی بیشتری به مخاطبان خود داشته باشید و پست‌های خود را بر اساس موضوعات مورد علاقه آنها مطرح کنید. یکی از اهداف کاربران از تبلیغ در اینستاگرام، افزایش بازدید ویدیوهایی است که تولید کرده‌اند.

از میان این شبکه‌ها، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های تبلیغاتی در مدیریت تبلیغات شناخته می‌شود. تجربه 18 ساله در زمینه خلاقیت در تولید و ارائه محصول باعث شد تا بسیاری از شرکت های معتبر از دیدگاه وی در استراتژی تولید و فروش خود استفاده کنند و افزایش فروش و توسعه سیستم خود را مشاهده کنند. اگر هدف شما از راه اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی و در نهایت فروش محصولات یک برند است، باید به نکات کلیدی توجه کنید. با تعامل موثر، شما به هدف خود نزدیک تر می شوید و فروش خود را افزایش می دهید. موفقیت در تبلیغات اینستاگرام نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تحلیل داده ها و آزمون و خطا است. با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

با انتخاب صحیح قالب های تبلیغاتی و استفاده از محتوای جذاب، به نتایج قابل توجهی دست یابید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. کسب و کارها با استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه در اینستاگرام، برند خود را معرفی کرده و توجه مخاطبان را جلب می کنند. برند سازی در اینستاگرام به دلیل تعداد فراوان کاربران و مخاطبان فعال، اهمیت بسیاری دارد. با ایجاد یک برند قوی در اینستاگرام، می‌توانید به رشد و توسعه کسب‌وکار خود کمک کنید و با جذب فالوورهای جدید، فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

اندازه‌گیری پیشرفت خود و تغییراتی که لازم است برای بهبود راهبرد برندینگ خود انجام دهید. ارتباط نزدیک‌تری با فالوورها برقرار کنید و باعث افزایش اعتماد و اعتبار برند خود شوید. استفاده از عکس‌ها باکیفیت بالا، بیوگرافی خلاقانه و لینک به وبسایت یا صفحه دیگر شما می‌تواند به جلب‌توجه مخاطبان کمک کند. برندینگ در اینستاگرام یک فرایند مهم و حیاتی برای ساخت و تقویت هویت و شناساگر شخصی یا کسب‌و‌کار شماست.

ویدیوهایی که ادغام فضاهای سبز در محیط‌های شهری را نشان می‌دهند، نه‌تنها پایداری را ترویج می‌کنند بلکه بازدیدکنندگان و ساکنان آگاه از محیط زیست را نیز جذب می‌کنند. سنگاپور به‌طور مؤثر از پلتفرم‌هایی همچون اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری محتوای بصری جذاب بهره می‌برد که با مخاطبان جوان‌تر ارتباط برقرار می‌کند. این استراتژی تصویر شهر را تقویت می‌کند و مشارکت جامعه و تعامل در تلاش‌های برندسازی را افزایش می‌دهد.

برندسازی شهری از طریق رسانه به‌ویژه پلتفرم‌های اجتماعی، می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرها ایفا کند. تبلیغات و استفاده از افراد مشهور و تأثیرگذار در فضای مجازی می‌تواند در شناساندن برند شهر بسیار مؤثر باشد. سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اینترنتی نیز می‌تواند به ارتقای برند شهر کمک کند. ایجاد هویت و تصویر به یادماندنی از شهر، توجه به هویت و ارزش‌های منحصربه‌فرد آن و توجه به صنعت گردشگری از عوامل مهم در برندسازی شهری است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای پایگاه‌های کاربری وسیعی هستند که به شهرها اجازه می‌دهد تا به مخاطبان متنوع در میان گروه‌های جمعیتی مختلف دسترسی پیدا کنند. این دسترسی گسترده برای جذب گردشگران، سرمایه‌گذاران و ساکنان جدید ضروری است.

با ارائه محتوای جذاب و خلاقانه به کاربران، برند می‌تواند در ذهن مخاطبان به خاطر سپرده شود و به مرور زمان، اعتماد مشتریان به برند افزایش یابد. تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند که تاثیرات تضمین شده ای دارند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که محتوای آگهی را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در بخش پست های پیشنهادی قرار می دهند. با استفاده از تبلیغات خیمه ای، کسب و کارها یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربران می گذارند.

بعد از آن، توضیح کسب‌وکار را می‌بینید که به‌طور اختصاصی به «محصولات رانینگ» اشاره شده است. این را هم بگوییم که برای برندینگ در اینستاگرام شاید همۀ ابزارها و امکانات به درد شما نخورد، یا حداقل فایده یا ارزشی برای کسب‌وکار خلق نکند. مثلاً‌ باکس پرسش در استوری کمک می‌کند داده‌های زیادی از فالوورها به دست بیاورید و حتی با آن‌ها در ارتباط نزدیک باشید. برندینگ در اینستاگرام، گرفتن فالوور و ایجاد تعامل، شدنی است؛ ما چرا نتوانیم؟ این ۱۰ موضوع را در نظر بگیرید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.

برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است. مهم نیست در چه پلتفرمی فعالیت می کنید، لازم است ابتدا اجتماعی باشید، این جمله را هیچگاه فراموش نکنید! شما همچنان می توانید رسانه ­های چاپی یا مجله ­هایی که دوست دارید در آنها نمایش داده شوید، را نیز دنبال کنید. همه رسانه‌های اجتماعی یک خیابان دوطرفه هستند و به همین دلیل، شما باید با مخاطبین خود تعامل داشته باشید. برندسازی در اینستاگرام تنها به این معنی نیست که کاربران،‌ محتوای شما را ببینند؛ بلکه برندسازی به معنی تعامل با کاربر هم است.به عنوان مثال، شما باید به کامنت ها پاسخ دهید.

علاوه بر این شما با هشتگ های محبوب کاربران، می‌توانید فالوورهای خود را به منشن کردن برندتان تشویق کنید. بهترین راه منشن کردن برند شما استفاده از خدمات و محصولات شما و معرفی آن به سایر کاربران است. برای فعالیت تجاری موفق در اینستاگرام باید ابتدا هدف تجاری خود را مشخص کنید. شما با انتخاب اینستاگرام تجاری (Business Instagram) می‌توانید نوع کسب‌وکار خود را تعریف‌ کنید. در این بین، کسب‌وکارهایی که اصول برندینگ در اینستاگرام را به درستی اجرا کردند توانستند پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند. کسب‌وکارهای اینترنتی هنگامی موفق می‌شوند که همسو با استراتژی اینستاگرام فعالیت کنند.

زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواسته‌تان را در اینترنت جستجو می‌کنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که به‌طور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. مانند هر مدل بازاریابی دیگری، تمام تلاش ­ها بیهوده خواهد بود تا زمانی که شما بفهمید کدام عملکرد بازاریابی اینترنتی کارکرد بهتری برای برند و مخاطبان شما دارد. شما می توانید تمام مقاله ­های دنیا را در مورد بهترین زمان برای چاپ مطلب و اقدام به اجرای برنامه بازاریابی را بخوانید، اما فقط از طریق آزمون و خطا به جواب درست خواهید رسید. شما باید تغییر مدام لینک ­ها را، بخصوص در زمان ترفیع و ارائه محصول جدید درنظر بگیرید. این مورد میتواند صفحه ­ی اصلی، لیست محصولات جدید یا حتی وبلاگ شما باشد که هریک می تواند در بازه­ ی زمانی معلوم ارزش بیشتری را به برند شما بدهد. آنها این عملکرد شما را تحسین می کنند و همچنان روشی بسیار عالی است و نشان می دهد شما دارای تعداد بی شماری مشتریان خوشحال هستید.

برند هویت از برندسازی این است که در ذهن مخاطب جایگاهی بدست بیاورد و داستان یک شرکت است که آن را از رقبای فروش محصولات یا خدمات مشابه متمایزمی کند. برندسازی موثر به شرکت ها کمک می کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند. برای رسیدن به موفقیت در تبلیغات اینستاگرام، باید استراتژی‌های مناسبی را برای تبلیغات خود در نظر گرفته و از روش‌های موثر برای دیده شدن استفاده کرد. در این مقاله از دیجیتارگتینگ درمورد اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم و 13 روش موثر برای دیده شدن در اینستاگرام، صحبت کرده‌ایم. درج تبلیغ در ساعات مناسب شبانه روز می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و دیده شدن یک تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد.

این ویژگی‌ها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر می‌شوند بلکه می‌توانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند. برای تبلیغات در خود اینستاگرام، استفاده از خدمات پلتفرم جریان را به شما توصیه می‌کنیم. جریان با ارائهٔ تبلیغات بازدیدی و اینفلوئنسری به شما این امکان را می‌دهد که آگاهی از برند خود را افزایش دهید. یکی از روش های تبلیغات در اینستاگرام این است که از قدرت اینفلوئنسرها و اینستاگرامرها استفاده کنید چرا که آن‌ها مخاطبین زیادی دارند و معمولا هر نوع محصولی را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند.

تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجره‌ای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف می‌کند و محتوای تبلیغاتی را نمایش می‌دهد. در این نوع تبلیغ، از ویدئوهای کوتاه و جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌شود. ویدئوها می‌توانند پیام تبلیغاتی را به گونه‌ای موثر به کاربران منتقل کنند.

به نظرات و پیام‌های دایرکت پاسخ دهید و در استوری‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این محتوا می‌تواند شامل پست‌ها، استوری‌ها، ویدئوها و حتی تبلیغات هدفمند باشد. همچنین، باید سعی کنید محتوای شما نه تنها تبلیغاتی باشد، بلکه به مخاطب ارزش افزوده‌ای بدهد و به نیازهای او پاسخ دهد.

همکاری با اینفلوئنسرها

برای برندینگ در اینستاگرام، باید استراتژی مشخصی برای تولید محتوای جذاب، ارتباط با مخاطب و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی این پلتفرم داشته باشید. با طراحی هویت بصری یکپارچه و تحلیل نتایج، می‌توانید برندتان را مؤثرتر معرفی کرده و رشد دهید. همراه با تغییرات در ترند بازار، روش‌های تبلیغاتی نیز هر روز تغییر می‌کنند و روش‌های جدیدتر و موثرتر جای روش‌های قبلی را می‌گیرند. امروزه برخی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام مبتنی بر دانش روانشناختی به صاحبین کسب و کارها ارائه می‌شوند اما تبلیغات اینستاگرامی پایه و اساس دیگری هم دارد. برای پیروزی در بازار محصولات و خدمات ویژه خود و کنار زدن رقبا شما نیاز دارید روش‌های جدید تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید و از آن‌ها برای معرفی برند خود استفاده کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

تبلیغات تصویری و ویدیویی در قالب پست و استوری کمک قابل‌توجهی به فرآیند برندینگ در اینستاگرام دارد. این در حالی است که تعامل دو طرفه بین کارشناسان و مشتریان نقش مهمی در جلب اعتماد کاربران دارد. علاوه بر این، می‌توانید با لایو اینستاگرام که به‌خوبی نامگذاری شده است، لایو کنید. برای بازاریابی، این قابلیت به شما امکان می‌دهد شخصاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، شخصیت خود را به نمایش بگذارید و به سؤالات دنبال کنندگان پاسخ دهید. این کار به شما در صرفه‌جویی زمان، ساده‌سازی فرایند تولید محتوا در اینستاگرام و همکاری راحت‌تر با تیم کمک می‌کند. همکاری با آن‌ها می‌تواند هزینه‌های تبلیغاتی شما را کاهش دهد و همچنان به شما کمک کند تا به مخاطبان هدف خود برسید.

{

چگونه مدرس حرفه‌ای شویم راهنمای جامع برای تبدیل شدن به مدرس حرفه‌ای

|}

کارکرد این مدل اینگونه است که شما به برند ( یا شخص اثرگذاری ) که مخاطبان و دنبال­ کنندگان زیادی دارد، مبلغی را پرداخت کنید تا از محصولات و خدمات برند شما حمایت کنند و منجر به ترفیع آن شوند. حتماً از آنها بخواهید که نام برند شما به گونه ­ای به کار ببرند که قدرتمند به نظر بیاید و مخاطبان را تشویق به عمل و خرید از برند شما کند یا حتی صفحه­ ی برند شما در شبکه های اجتماعی را دنبال کنند. هشتگ­ها فقط برای استفاده در Twitterمناسب نیستند، هشتگ­ ها می توانند به کاربران کمک کنند تا برند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید