چرا هر آنچه در مورد نحوه خرید فالوور اینستاگرام می دانید دروغ است؟

اینستاگرام مملو از افراد واقعی است که می توانند به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد علاقه مند باشند - همه چیز

توسط مدیر سایت در 1 شهریور 1402

اینستاگرام مملو از افراد واقعی است که می توانند به آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد علاقه مند باشند - همه چیز این است که الگوریتمی را برای قرار دادن شما در مقابل این افراد قرار دهد. ما - می دانید، آنها شناسایی کردند - یک یادداشت یک مرد روسی را شناسایی کرد که برای یک سازمان غیردولتی به نام Rossotrudnichestvo کار می کرد، که این است - می دانید، من در آن زمان نمی دانستم، اما توانستم از نگاه کردن به آن تکنیک هایی برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام یاد بگیرم. FBI آن را جبهه ای برای SVR می داند. و به نوعی مانند روزنامه نگاری است، زیرا آنها در گزارش دادن آنچه که منابع در این زمینه می گویند تا حدودی سفت و سخت عمل می کنند، و می دانید، آنها -- آنها خیلی از کارها را انجام نمی دهند -- این همان چیزی است که این مرد گفته است. ، اما ما فکر نمی کنیم این درست باشد یا این را باور داریم یا معتقدیم که او ممکن است داده ها را اشتباه گرفته باشد. ​Content was c᠎reat᠎ed by G᠎SA C on tent Gen​erat​or DEMO!

Buy Instagram Followers سوال دیگر من این است که آیا چیزی در گزارش شما گنجانده نشده بود که به این نتیجه رسیدید اشتباه بوده است؟ آقای. سیمپسون: متاسفم، فکر کردم از من پرسیدی که آیا چیزی در آن وجود دارد که به نظرم اشتباه باشد. من فکر می کردم اگر قرار است یک عملیات اطلاعاتی علیه ایالات متحده انجام دهید، از SVR استفاده می کنید. و بنابراین، می دانید، من این کار را انجام ندادم -- من هرگز این همه کار با کریس انجام نداده ام، اما در روند انجام این کار، می دانید، من مقدار زیادی در مورد روش شناسی اطلاعات بریتانیا یاد گرفتم. بنابراین، می دانید، یا مردم در مورد بسیاری از چیزهای مبهم اطلاعاتی بسیار آگاه بودند یا، می دانید، آنها -- آنچه آنها می گویند دارای اعتبار بود.

بنابراین وقتی او ناگهان ظاهر شد، می دانید، من تحت تأثیر آن قرار گرفتم. من هستم -- می دانید، چند وقت پیش بود. آنها اسامی و رویدادهای دقیقی داشتند که اگرچه کاملاً مخفی نبودند، اما کاملاً مبهم بودند که مشخص شد هدف آنها بود. بنابراین، می‌دانید، اگر در نیویورک تایمز اجرا می‌شد و کار من بود، احتمالاً آن را به خاطر می‌آورم، اما نه اگر -- و همین‌طور -- اما این هم درست است که، می‌دانید، ما 12 نفر یا بیشتر داریم. در شرکت، و بسته به موضوع، ممکن است شخص دیگری آن را مدیریت کرده باشد. و باید تاکید کنم، می دانید، این بود -- در اصل من آن را در مقاله نیویورک تایمز دیدم، بنابراین یک کشف تحقیقاتی بزرگ نبود.

آیا می خواهید ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند؟ به عبارت دیگر، فکر می‌کنم سؤال اصلی من این بود که آیا چیزی وجود دارد که استیل، منابع یا منابع فرعی او به شما گفته‌اند که شما آن را درج نکرده‌اید، زیرا بلافاصله آن را باورنکردنی یافتید؟ شما چیزی ندیدید که مخالف آن باشد، در حالی که سوال من این بود که چه چیزی دارید که آن را تایید می کند؟ دوم، برای اطمینان از اینکه مردم همچنان دستمزدهای بالاتری دریافت می‌کنند، باید کارهای بیشتری برای کمک به آمریکایی‌ها در ارتقای مهارت‌های خود انجام دهیم. آیا می خواهید ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند؟ و منظورم این است که به طور کلی، شما می دانید، ما تعداد زیادی پرسش در مورد موضوعات مختلف دریافت می کنیم. و بسیاری از مسائل دیگر در جریان انتخابات مقدماتی مطرح شد که نگرانی‌هایی را در ذهن من در مورد اینکه آیا ممکن است ارتباطاتی وجود داشته باشد ایجاد کرد - ممکن است دونالد ترامپ روابط غیرقابل توضیحی با روسیه یا افراد درگیر در آن بخش از جهان داشته باشد.

آقای. شیف: حالا، خاطره ای ندارید، زیرا ممکن است افراد دیگری در شرکت باشند که این اطلاعات را ارائه دهند، یا این شما هستید، اما به یاد باز کردن رشد فالوور اینستاگرام با 5 مرحله ساده Goread.io نمی آورید؟ با این حال، اینها از کاربران در برابر قدرت های تحقیقی خود شرکت ها یا در واقع هر کسی که راه خود را در مورد این اقدامات می داند محافظت نمی کند. در حالی که در سپیده دم اینترنت، شباهت های واقعی به کلوپ های شبانه یا کافی شاپ هایی مانند Lively منطقی بود، ما از این ایده که اینترنت مکانی است که شما از آن بازدید می کنید، عبور کرده ایم و نیازی به چنین اقداماتی منظورتان از فاز اول زمانی است که برای فری بیکن کار می‌کردید؟ آقای. شیف: بنابراین، اگر برخی از چیزهای مربوط به روسیه را که به شما مربوط می‌شد و در همان مرحله اول در حین انجام کار برای فری بیکن آموخته‌اید، به بهترین شکل ممکن به خاطر بیاورید.  Th is has ​be en generat​ed wi th the help of G᠎SA Con te nt G en᠎erat​or DEMO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن