آموزش برنامه نویسی خود را در Prime تصور کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

برنامه نویسی سریع که مشکلات مربوط به انطباق را در طول زمان کامپایل بررسی می کند، به توسعه دهندگان این امکان ر

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

برنامه نویسی سریع که مشکلات مربوط به انطباق را در طول زمان کامپایل بررسی می کند، به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که حتی قبل از اجرای برنامه، باگ های کشنده را در کد کشف کنند. یک گروه غیرانتفاعی برای هدایت توسعه مرورگرها با استفاده از این کد راه اندازی شد. اقتصاد بیان، کنترل جریان، ساختارهای داده و مجموعه ای غنی از اپراتورها را فراهم می کند، اما کاربران خود را محدود نمی کند که از آن در هر زمینه ای استفاده کنند. RIA یک اصطلاح گسترده است که توسط Adobe ابداع شده است که یک برنامه وب را توصیف می کند که تجربه ای جذاب و متصل را برای کاربران فراهم می کند. زیرنویس‌ها تجربه صوتی را تکمیل می‌کنند، اما سعی نمی‌کنند صداهای پس‌زمینه را مانند زیرنویس‌های بسته توصیف سایت کنند. زیرنویس ها برای جامعه کم شنوا در نظر گرفته نشده است. آنها در عوض به گونه ای طراحی شده اند که محتوای روی صفحه را به طور گسترده در دسترس بینندگان به زبان های دیگر قرار دهند. معمولاً در نظر گرفته شده است تا محتوا را به زبان‌های مختلف در اختیار بینندگان قرار دهد. چه بخواهید از سرآشپز مورد علاقه خود درس آشپزی بگیرید یا در حالی که کودکتان خواب است کمدی مورد علاقه خود را تماشا می کنید، زیرنویس ها و زیرنویس ها تماشای ویدیو را به طور گسترده در دسترس همه قرار می دهند. زیرنویس زمانی است که فقط گفتگوی گفتاری با متن روی صفحه نمایش داده می شود.

توابع، مانند همه چیز در Pico، اشیاء درجه یک هستند، به این معنی که می توان آنها را به متغیرها اختصاص داد و به توابع ارسال کرد و از آنها بازگرداند. بینندگانی که می‌خواهند ویدیوی YouTube یا TikTok را در سکوت تماشا کنند، می‌توانند به راحتی روی زیرنویس‌های تولید شده به‌طور خودکار کلیک کنند تا ویدیوها را بدون صدا مشاهده کنند. زیرنویس باز زمانی است که بینندگان نمی‌توانند زیرنویس‌ها یا زیرنویس‌های بسته را روشن یا خاموش کنند. آنها اتوماتیک هستند! در بیشتر موارد، چیزی که می بینید در عوض زیرنویس است. برای دمیدن هوای تازه، برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری وب و پیشرفت‌ها، صفحه بعدی را ببینید. از زمانی که John Warnock و Charles Geschke شرکت را در سال 1982 تاسیس کردند، Adobe Systems بسیاری از چیزهایی را که ما در رایانه‌های خود می‌بینیم و اطلاعاتی که به آنها منتقل می‌کنیم ممکن ساخته است. تقریباً هر شرکت کابلی محلی خدمات ضبط ویدیوی دیجیتال (DVR) را ارائه می دهد که شامل یک هارد دیسک برای ضبط برنامه های مورد علاقه شما برای پخش در هر زمان است. این شامل چاپ اشیایی است که می توانند در طول زمان در پاسخ به محرک های خارجی مانند گرما، نور یا رطوبت، شکل یا عملکرد خود را تغییر دهند. رابط کاربری گرافیکی که به عنوان رابط انسان و کامپیوتر نیز شناخته می شود، ترکیبی از پنجره ها، نمادها، متن و منوها است که می توانیم با ماوس یا صفحه کلید آنها را تغییر دهیم.

جدا از بخش صوتی برنامه، زیرنویس بسته شامل صداهای پس‌زمینه نیز می‌شود. آنها همچنین با استفاده از نام آنها یا "-" برای یادداشت تغییر در صحبت کردن، نشان می دهند که چه زمانی سخنران تغییر می کند. بدون آن، رایانه شما نمی‌تواند از همان رابط کاربری گرافیکی (GUI) استفاده کند که اکنون به استفاده از آن عادت این سایت کرده‌اید. در حالی که فایرفاکس موزیلا با استفاده از استاندارد قدیمی HTML 4 به رشد خود ادامه داد، موزیلا در سال 2004 به اپل و اپرا پیوست تا گروهی به نام گروه کاری فناوری کاربردی ابرمتن وب (WHATWG) تشکیل دهد. این تفاوت بزرگ بین چیزی مانند فلش پلیر و AIR است: در حالی که Flash از طریق اینترنت و در مرورگر وب شما کار می کند، برنامه هایی که از AIR خارج می شوند بر روی دسکتاپ هستند و لزوماً برای کار کردن به مرورگر نیاز اینجا ندارند. در نهایت، RIAهایی که Adobe AIR در ساخت آنها کمک خواهد منبع برنامه نویسی کرد چیست؟ استفاده از RIA آسان است، اما برنامه‌ریزی آن دشوار است، بنابراین بسیاری امیدوارند که انتشار Adobe AIR چنین فرآیندهای توسعه‌ای را روان‌تر کند.

نماهای جداگانه 2 به ترتیب صعودی، از راست به چپ استفاده می شوند. می‌توانید از نوار پیمایش در پایه صفحه برای حرکت به چپ و راست در میان کاشی‌ها استفاده کنید. حتی سیستم عامل شما را می توان مادر تمام موتورهای زمان اجرا در نظر گرفت، زیرا هر برنامه کاربردی در رایانه شما به فرآیندهای سیستم عامل بستگی دارد. قبل از پرداختن به ریزه کاری Adobe AIR، به درک چند اصطلاح کلیدی کمک می کند و معنای "زمان اجرای سیستم متقابل" بودن را که می تواند برنامه های دسکتاپ را اجرا کند، توضیح می دهد. این شرکت آن را "زمان اجرای سیستم متقابل" می نامد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد فناوری های HTML، Ajax، Adobe Flash و Flex را برای استقرار برنامه های کاربردی اینترنت غنی (RIA) روی دسکتاپ ترکیب کنند. Adobe AIR را برای توسعه دهندگان، مشاغل و مصرف کنندگان روزمره به طور یکسان بازاریابی می کند و این شرکت برنامه را به صورت دانلود رایگان در وب سایت خود ارائه می دهد. شرکت‌های بازاریابی ادعا می‌کنند که تبلیغات پاپ‌آپ بیشتر از بنرهای تبلیغاتی ثابت کلیک می‌کنند، اگرچه این ممکن است به دلیل خطای کاربر باشد تا قصد کاربر. Post has been g​enerated  wi​th the help of GSA Conte​nt Ge nera​tor  DEMO .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این لینک وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن